NARUDŽBA -ZA JEDNU SIMPATIČNU GOSPOĐU




POOOOOOZDRAV...
Dakle,bavim se stvarno svime i svačime...čas bih malo šivala,pa dekupažirala,filcala,mrljavila fimom pa onda žicom...pa čak i štrikala...
Uhhhhh...oko mene toliko čarobnih materijala i medija...no jedno po jedno...
Taman za Novu godinu,dok sam jednostavno uživala uz radijski program nastao je ovaj tanjur...
Jedna simpatična gospođa je u jednom od albuma vidjela tanjur sa jedne Lumosove radionice...i upitala me da li mogu to napraviti...naravno da mogu...nije baš isti,isti,ali u tome i jest čar...dva puta se ne može napraviti isto,a i da može,ja volim malko promijeniti,da dodam upravo onaj unikatni element...
Dakle predstavljam jedan tanjur po narudžbi...a uz tanjur,napravila sam u stilu jedan privjesak za mobitel...ma čisto onako,svrbili me prsti...

Do skorog javljanja iz svoje sobe koja je jednostavno okupirana svim mogućim materijalima...

11 kreativnih komentara, tko je slijedeći?:

Tanema kaže...

samo tebe neka svrbe prsti dok ovakve čarolije stvaraš! vjerujem da je gospođa prezadovoljna ovim tanjurom jer je prekrasan!

Ariana Moj Hobi kaže...

Ljube moja,hvala tiiii!<3

Sandra Z kaže...

Tanjur je predivan, Ariana :)) A privjesak mi se isto jako sviđa. Čim su ruže u pitanju, ja ne mogu odoljeti :)) Pusa

Sanja kaže...

Tanjur je jednostavno čaroban, a ružica kao privjesak neodoljiv detalj! Gđa kojoj si to namijenila bit će oduševljena!
Samo ti i dalje radi, jer sve čega se uhvatiš ide ti od ruke...stvarno si svestrana :)))
I ja imam isti problem, šivala bih, heklala, dekupažirala...ali mora ić po redu, ipak imam samo dvije ruke, a premalo vremena!
Lp

Biljana kaže...

Tanjur je prelijep:-)
Pusa

Sandra kaže...

Ptivjesak je ODLIČAN!

Ariana Moj Hobi kaže...

Curkeeee,hvala vam,što ste brzeeee...
Hvala vam...I Sandra i Sanja i Biljana i Sandra....
Hvalaaa!

Anonimno kaže...

Super si napravila taj tanjur, a i privjesak mi je baš lijep. .odlično.

Tatjana kaže...

Joj kako je divno!Bogami si jako lijepo očešala prste!Ružica je baš njami,njami!

Lenka kaže...

Predivan tanjir, potpuno razigran kao i tvoja mašta :)))

Ariana Moj Hobi kaže...

Hvala Cleo,Tatjana i Lenka,pusekiiii!

Objavi komentar