I AM BACK-ČASTIM VAS KOLAČIĆEM!
















DRAGEEEEEE MOJEEEE!


Svašta lijepog doživjeh od kad se ne javih,u slijedećim postovima više o svemu...a sad vas častim jednim jednostavnim sezonskim kolačićem.


Dakle namirnice koje su potrebne:



-12 dag maslaca

-20 dag šećera

-3 jaja

-25 dag brašna,oštrog

-1/2 vrećice praška za pecivo

-malo mlijeka

-limunova korica (može i bez nje)

-10 dag oraha

-1 kg trešanja (može i manje,ovisno o ukusima)





Prije svega pripremite trešnje,operite ih i odstranite koštice jer to uzme dosta vremena.

A onda maslac,šećer i žumanjke pjenasto izm ješajte,dodajte potom brašno pomiješano s praškom za pecivo,malo mlijeka (1 dcl je sasvim dovoljan),nastrugajte ukoliko imate koru limuna i sve zajedno dobro izmješajte.

Zatim istucite snijeg od bjelanjaka te ga naizmjence s mljevenim orasima lagano umiješajte u smjesu.

U namašćenu tepsiju (cca 30 x 20 cm) izlijte pripremljenu smjesu.

Trešnje rasporedite po želji ili po površini ili ih ugurajte u smjesu.


Kolač pecite na temperaturi od 200 * C 45 minuta.

Na kraju možete po želji posuti šećerom u prahu.




U slast!

11 kreativnih komentara, tko je slijedeći?:

Anonimno kaže...

pa dobrodošla nazad u blogerske vode! jedva čekam vidjeti novosti... p.s. volim kolače od trešanja! :)

Anonimno kaže...

Tebe stvarno nije jakoo dugo bilo! Drago mi je da si ponovo sa nama. Jel kuća gotova, sigurno si je lijepo sredila, jedva ćekam da nas počastiš fotkicama, sigurna sam da je prekrasno?:)
Ovaj kolač obožavam i ja ga radim sa jabukama, trešnjama...

Pusa

Sandra Z kaže...

Jeeee, danas je baš sretan blgoerski dan. Vratila se Lilly .. a evo, vratila se i ti:))) Recept pišem i obavezno moram isprobati, izgleda mljac-mljac.
I dok uživamo u kolaču, čekamo te s novostima, nestrpljivo :))
Pusa :))

Prirodna kaže...

postala sam pratitelj, zanimljiv i lijep blog .) :)

Biljana kaže...

Hvala na kolacu, bas bi mi sada prijao, po slicnom receptu pravim i ja:-)
Pusa

Villa-loredana kaže...

Hvala na receptu, odlično mi je sjeo, slike i lijepe doživljaje na sunce, exuse mi na blog. Pozdrav. Loredna

LivesArt kaže...

mmm, hvala na receptu, nadam se da ću ga za vikend isprobati, obožavam ljetne kolače !

Ariana Moj Hobi kaže...

Hvala vam svima...i Kreativka dobro mi došla....
Uskoro novosti,Zondra...joooj,ima tako još puno posla oko kućice,ali uskoro s malim slikicama vas počastim,da podijelim sreću s vama svima...
Pusek i uslast...da,kolačić je zahvalan sa svakim voćem...i s malinama,mmmmm....

Tina kaže...

dobro došla natrag! kolač je neodoljiv,hvala na receptu!

Unique Hrebina kaže...

pozdrav...
oprosti kaj upadam s komentarom...al htjela bih iskoristit ovu priliku da Vas sve pozovem na svoj giveaway.. promijenila sam ime bloga iz do-vina u unique-hrebina pa pretpostavljam da se zbog toga za sad odazvala samo jedna osoba... eto uglavnom... molim te da objaviš na svom blogu.
Pozdrav...
Maja
http://unique-hrebina.blogspot.com/2011/08/giveaway-my-second_6053.html

draganasgarden kaže...

hvala na receptu sad cu ja u kuhinju. I meni se svasta finog (poslije ruznog) desilo .
Postala sam blogerka ovdje na ovim stranicama jeeee.

Objavi komentar