ČUDESA OD KRPICA






POZDRAV DRAGE MOJE...
Hvala vam svima što me pratite i što me svaki put razveselite s većom brojkom sljedbenika.
Iskreno i veliko HVALA...voljela bih samo kad bi komentirale više,svaka sugestija,kritika ili pohvala je dobrodošla.Samo izvolite!

No...htjela sam pisati o nečem drugom,točnije o nekom drugom.

Nedavno sam na fb-u uočila fenomenalne radove jedne vrlo talentirane gospođe i moram to podijeliti s vama.
Naime,radi se o gđi ZDENKI IVANČIĆ koja radi čuda s običnim krpicama i pretvara ih u anđelke i dobre vile.Kad sam vidjela,(a morala sam naravno sve pregledati),ta čudotvorna i jednostavno neodoljiva bića OSVOJILA SU ME ISTOG ČASA,odmah sam ih poželjela i ubrzo su doletjeli i meni...i anđelci i vile.
U svom profilu,Zdenka za sebe kaže kako je majka jedne kćeri,punica jednog zeta i baka dva unučića.
Ima vrlo bogatu kreativnu prošlost-vezla je,heklala,radila s das masom,fimom,tijestom,no osobito joj je leglo,ako mogu tako reći rad s krpicama,tzv. krpena faza s kojom se prezentirala i u javnosti tako što je sudjelovala na dva Hand made festa,a imala je i skupnu i samostalnu izložbu u svom gradu koje su popratile i novine.
Mislim da je važno istaći i kako je uvrštena u županijski katalog "Vrijedne ruke".
U svakom slučaju Zdenka je vrlo topla osoba koja svoje dobre želje i vibracije odašilje upravo kroz svoja božanska bića.
Radila je jedno vrijeme i vještice,no moram priznati da mi isto tako dobroćudno i veselo izgledaju.
Također izrađuje različite torbe...ma tko zna čime će nas sve Zdenka iznenaditi...
Ja sam pokleknula kad sam vidjela magnetiće koje je objavila,slatka i neodoljiva krpena lišca s kovrčama,odmah sam uzela cijelu kolekciju...priznajem da sam neke namjenila rujanskim rođendanima,ali teška srca ću se odvojiti.
Svakako skoknite na fb stranicu Zdenke gdje ćete i sami vidjeti njene rukotvorine i vjerujem i znam da će vas osvojiti jednako kako je osvojila i mene...
U međuvremenu,evo par fotkica čudotvornih kreacija koje su u mom vlasništvu...

Za sada toliko...ne smijemo odmah baš sve odati,zar ne?

Veliki pozdrav od mene...

3 kreativnih komentara, tko je slijedeći?:

eda kaže...

Zdenka Ivančić je također moja fb prijateljica, odnedavno sam ju otkrila i zaljubila se u njezine radove i zaista mi je jako drago što si Zdenku na ovakav način predstavila... da i drugi vide kakve čarolije naša Zdenka radi...

Ariana Moj Hobi kaže...

Pozdrav Eda...hvala na komentaru...da,doista čarolije iz Zdenkinih ruku,ja sam baš oduševljena!

MICE TORBICE kaže...

ZDENKA-VELEMAJSTORICA PATCHWORKA JE OSOBA ZAISTA IZUZETNO KREATIVNA..JA IMAM NJENU DOBRU VILU KOJA ME ČUVA I ŠIRI POZITIVNE VIBRACIJE U MOJOJ RADIONI!!!

Objavi komentar