KIŠNO NEDJELJNO POPODNE






POZDRAV drage moje...da,danas je kišilo i ja ne mogu opisati koliko mi je to pasalo...bila sam ja i kreativna,ali se uradci suše,a ja sam dok se sušilo malo se igrala aparatom i zumom i obilježila neke trenutke koji su mi se činili božanstvenima.
Da,upravo božanstvenima jer često doživljavamo prirodu,sve što je oko nas zdravo za gotovo,a ne primjećujemo ljepote i divote.Ja se doista trudim redovito uživati u prirodnim ljepotama,srećom živim u pitoreksnom mjestu gdje je to doista moguće...
A danas kad je kišilo-kapi koje život znače,posebno su me inspirirale!
Budući da slika govori više od riječi,prepustit ću vas ljepotama...
Uživajte!

Pusek!

4 kreativnih komentara, tko je slijedeći?:

Sandra Z kaže...

Fotkice su zaista predivne ... Super :))

Tanema kaže...

Ma prekrasno, Ari! A Hun je zakon! kako se samo namješta da i on bude na fotki!

Biljana kaže...

Slike su lijepe, jedva cekamo tvoje uradke:))

Anonimno kaže...

Mačak ti je lud!
Koji dobar lik, još i pozira:)))
Slike su krasne!!!

Objavi komentar